Cora – Dépliant du 01.12.2020 au 31.12.2020 – Page 54




Voici la page 54 sur 84 pages du dépliant Cora, valable du 01.12.2020 au 31.12.2020.



Page : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
Page Suivante



Autre contenu de cette page

Ce texte est généré automatiquement, il peut donc contenir des erreurs.

ee

Category Manager

drogisterij, parfumerie

en hygiëne bij cora

jk

66 Steeds meer mensen kiezen voor

natuurlijke schoonheidsproducten. Kom eens

run

kijken in onze parfumerieafdeling …

Kai,

Je zult versteld staan van ons aanbod!

SF]

Aldo Di Bari licht toe.

Et

4

4

M

ed

ï

T

Ti

HM

Bio en natuurlijk zijn nu zoveel meer dan

modewoorden. In enkele jaren tijd zijn we

nd

(fl

ET

5)

1115

ilk

M

compleet anders gaan consumeren, lokaler

CE

PU

nu

en duurzamer. Dat geldt voor voeding, maar

ee

ook voor cosmetica. We willen natuurlijke

ingrediënten die niet alleen goed zijn

voor onze planeet, maar ook voor onze

van CAR

De parfumerieafdeling

gezondheid en die van ons gezin. Precies

reduct toegankelijk

daarom wilden we ons aanbod in dit domein

maakt eer nichep

verruimen. Je vindt bij cora maar liefst

user een geler pi

20 merken.

We bedachten een gloednieuwe bebakening

Eerst bepaalden we een aantal trends in de wereld van welzijn en

om de klant wegwijs te maken. Ze licht de

beauty. Denk aan producten op basis van essentiële oliën, klei, aloë

verschillende labels (bio, vegan, cruelty free …)

vera, bloesemwaters of alepzeep. Daarna gingen we op zoek naar de

op de achterkant van de producten beknopt

merken die deze concepten het best belichamen. In plaats van hun

toe. Zo kan de klant een weldoordachte,

producten aan te bieden per categorie (gelaatsverzorging, lichaam,

bewuste keuze maken.

haar …) groepeerden we ze, om ieder merk in de kijker te zetten.

Het is het eerste wat je ziet als je de afdeling binnenstapt. Dit type van

product kreeg nooit eerder zoveel aandacht in een supermarkt!

“x

kh a

à

Ur