Cora – Dépliant du 01.12.2020 au 31.12.2020 – Page 54


Voici la page 54 sur 84 pages du dépliant Cora, valable du 01.12.2020 au 31.12.2020.



Cora Dépliant 01.12.2020

Voici la page 54 sur 84 pages du dépliant Cora, valable du 01.12.2020 au 31.12.2020.



Page : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84
Page Suivante



Autre contenu de cette page

Ce texte est généré automatiquement, il peut donc contenir des erreurs.

Cora – Dépliant du 01.12.2020 au 31.12.2020 – Page 54

ee Category Manager drogisterij, parfumerie en hygiëne bij cora jk 66 Steeds meer mensen kiezen voor natuurlijke schoonheidsproducten. Kom eens run kijken in onze parfumerieafdeling … Kai, Je zult versteld staan van ons aanbod! SF] Aldo Di Bari licht toe. Et 4 4 M ed ï T Ti HM Bio en natuurlijk zijn nu zoveel meer dan modewoorden. In enkele jaren tijd zijn we nd (fl ET 5) 1115 ilk M compleet anders gaan consumeren, lokaler CE PU nu en duurzamer. Dat geldt voor voeding, maar ee ook voor cosmetica. We willen natuurlijke ingrediënten die niet alleen goed zijn voor onze planeet, maar ook voor onze van CAR De parfumerieafdeling gezondheid en die van ons gezin. Precies reduct toegankelijk daarom wilden we ons aanbod in dit domein maakt eer nichep verruimen. Je vindt bij cora maar liefst user een geler pi 20 merken. We bedachten een gloednieuwe bebakening Eerst bepaalden we een aantal trends in de wereld van welzijn en om de klant wegwijs te maken. Ze licht de beauty. Denk aan producten op basis van essentiële oliën, klei, aloë verschillende labels (bio, vegan, cruelty free …) vera, bloesemwaters of alepzeep. Daarna gingen we op zoek naar de op de achterkant van de producten beknopt merken die deze concepten het best belichamen. In plaats van hun toe. Zo kan de klant een weldoordachte, producten aan te bieden per categorie (gelaatsverzorging, lichaam, bewuste keuze maken. haar …) groepeerden we ze, om ieder merk in de kijker te zetten. Het is het eerste wat je ziet als je de afdeling binnenstapt. Dit type van product kreeg nooit eerder zoveel aandacht in een supermarkt! “x kh a à Ur

Cora – Dépliant du 01.12.2020 au 31.12.2020 – Page 54